tisdag 27 mars 2012

Den har kommit!!!


Förra veckan fick jag bilder på min klänning via mail från Matildas fest. Den ser ju bra ut, hoppas bara den ser lika bra ut i verkligheten... Att den ser någorlunda välsydd ut osv...
Idag fick jag ett sms; DEN HAR KOMMIT!!! *weeeiiii*
Jag ringde omedelbart och fick tid för provning/tittning nästa torsdag (skärtorsdagen) kl 15. Denna veckan kommer att gå såååå långsamt...! ;-p

Inbjudningarna har kommit, de blev lite för mörklila, i visst ljus ser de svarta ut. Men men, sånt är livet. De är skrivna och kuvertade, nu ska vi bara få upp bröllopshemsidan lite först innan vi postar dem. :-)

En potentiell vigselförrättare kommer troligen hit nästa onsdag. Hoppas så att han är bra och att det "klickar" mellan oss tre, så kan jag pricka av det på att-göra-listan också. :-)

Frissan har inte gjort upp semestern ännu, så det får jag hållas på halster med några veckor till. Hoppas där är någon som kan ta hand om mig den dagen! Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar