torsdag 14 juni 2012

Konsultation

Det är en vecka sedan konsultationen med Madelin (hår) och Karolina (smink) men bättre sen än aldrig... ;-)
Jag är så glad att de inte kunde ta hand om mig på Mohair, för det här kommer att bli sååå bra!!
Både Madelin och Karolina har verkligen koll på läget och jag längtar verkligen till de 2 timmarna på min bröllopsdag när de ska pyssla om mig. :-)
Efter att ha pratat hår så kom vi in på sminket. Jag sa att jag har ganska känslig och torr hy (använde Clearasil i tonåren, BIG mistake!) och Karolina tog fram alla sina saker. Hon hade en hel kabinväska full med smink, helt galet.
Hon började med att lägga lite foundation och det slutade med att jag fick en fullskalig provsminkning. Under tiden fortsatte vi alla tre att prata om bröllopet och de idéer och tankar jag har, samtidigt som skön jazzmusik strömmade ur högtalarna.
Ja, jag erkänner, jag är kär! Fantastiska människor och jag sög åt mig hela atmosfären i den lilla lokalen. Ville inte gå därifrån!
Efter drygt en och en halv timme var det ändå dags att gå. Eller nja, snarare flyga på små lätta vintagemoln. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar