torsdag 5 april 2012

Den är hemma!

Den är så fin! Dock ser jag ut som en brottare i de bilder jag försökte ta själv innan idag så den får la åka på en gång till i helgen när M kan ta bra bilder på mig.
Jag fick nämligen ta hem den, eftersom de har så många klänningar på sitt lager.
Det enda jag kände var att urringningen i ryggen inte blev riktigt så djup som jag ville... Tror dock inte att det är något man kan göra åt så det är bara att gilla läget.

MEN, jag MÅSTE verkligen tappa cm! Den sitter väldigt tight och jag kände mig bara tjock i den.
Den går iofs att lägga ut 5 cm på varje sida men jag har drygt två månader på mig till slutprovning (midsommarveckan) så jag tycker jag borde klara tappa några cm iaf! Om jag bara fick bli frisk från den nedrans förkylningen som M prackat på mig.

Hoppas kunna lägga upp bilder på klänningen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar