torsdag 5 juli 2012

Klänning version 2.0

Jag tog lite komptimmar i eftermiddags och körde till Sumpan för att hämta klänningen.
Den sitter som en smäck nu! Men jag får absolut inte lägga på mig något fram till bröllopet... ;-)
Längden blev perfekt och hon hade fixat den trasiga spetsen på de olika ställena. Hon hade sytt dit en ögla i släpet samt band att hänga upp släpet i.
Försök tänk bort den oinspirerande bakgrunden, mina otroligt omanikyrerade fötter, midjebandet ( det ska bytas) samt det faktum att sambon inte riktigt var på humör för att lägga släpet snyggt... ;-)



Blir bara mer och mer kär i mina skor! På bröllopsdagen blir det dock utan möbeltassar på klackarna... ;-)

När jag nästan hade kommit hem kom jag på; attans! Jag skulle ju ha spetsen som blev över med mig hem!
Jag ringde Mejan och hon hade tyvärr slängt de bitarna som blivit över, hade helt glömt bort att jag ville ha dem.
Som tur var hade hon dock spetsen i affären så hon klipper en remsa och skickar till mig. Bra med människor som inte bara ber om ursäkt när de klantat sig utan även löser det snabbt! Plus i kanten! :-)

2 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning!!!! Hittade din sida via bröllopstorget och ser att ni också ska ha ett litet bröllop. Följer dig här lite! :-)

    SvaraRadera
  2. Gud vilken vacker klänning!!

    SvaraRadera